چگونه یک خودرو اجاره کنیم؟

اجاره خودرو - شرایط اجاره خودرو - قیمت اجاره خودرو

** ویژهبهترین شرکت ردیاب خودرو در سال 97 ؟ **

اجاره خودرو

چگونه یک خودرو اجاره کنیم؟ فرآیند اجاره خودرو گاهی پیچیده ، وقت گیر و پر از هزینه های پنهان و الزامات شگفت آور است. جستجو برای پیداکردن بهترین قیمت اجاره خودرو و اطلاع از قوانین و مقررات و شرایط اجاره خودرو ، قبل و بعد از استفاده از خودرو به شما کمک خواهد کرد. رزرو اجاره ماشین و اطمینان از اینکه تمام مدارک مورد نیاز را در اختیار دارید مهم است و مهم تر ازآن این است که خود را در همان شرایطی که اجاره کرده اید، بازگردانید.

لینک پیشنهادی: بهترین برند شرکت اجاره خودرو(رنت) ماشین ایران چه شرکتی است؟

قیمت اجاره خودرو

اجاره خودرو

قبل از اجاره خودرو ، قیمت ها را بررسی کرده و مقایسه کنید ( با کمی جستجو در اینترنت میتوانید آن را بررسی کنید) قیمت ها را بر اساس و بودجه و نیاز خود بررسی کنید. بهترین پیشنهاد را برای مکان و مدت زمانی که برای اجاره نیاز دارید، پیدا کنید.

   پیشنهادی: بهتر است که خودروی مورد نظر خود را از یک شرکت معتبر اجاره کنید که قطعا در این مورد با یکی از شرکت های زیر مواجه خواهید شد; چراکه آنها در حوزه خود درجه یک و معتبر هستند: پارسارنت ، اجاره خودرو پارسی ، اطمینان گشت ، اجاره خودرو سورنا ، سعادت رنت و حامی رنت .

لینک پیشنهادی: 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی که باید بدانیم!

قبل از تصمیم گیری در مورد اجاره خودرو ، حتما هزینه های اضافی آن را بررسی کنید. این هزینه ها می توانند تاثیر زیادی در قیمت اجاره خودرو و آنچه که به شما ارائه می دهند باشد. برخی از هزینه های معمول عبارتند از:
        هزینه های رانندگان زیر سن قانونی: هزینه اضافی برای یک راننده زیر 25 سال.
        هزینه مسافت پیموده شده: هزینه های اضافی برای رفتن به یک مایل معین در روز.

تحویل خودرو در محل: تحویل و عودت خودرو در محل مشتری یا فرودگاه شامل هزینه تحویل می گردد.
        هزینه های راننده اضافی: در صورت اجاره خودرو برای ماشین عروسی و تشریفات خودرو به همراه راننده هزینه های اضافی برای داشتن بیش از یک نفر در اجاره خودرو

نحوه پرداخت وجه اجاره خودرو: بعضی شرکت های اجاره خودرو رزرو خود را بدون هیچ گونه پرداختی نگه می دارند، در حالی که در بعضی دیگر از شرکت ها بایستی پیش پرداخت اولیه خود را پرداخت کنید.

رزرو آنلاین : اکثر سایت ها این امکان را به کاربران خود می دهند که خودرو موردنظر خود را بصورت آنلاین رزرو و اجاره کنند. در صفحه مربوطه شما می توانید تاریخ ، زمان رزرو و نوع خود روی مورد نظر خود را به همراه جزئیات مربوطه ثبت کنید.

اگر نیاز دارید که خودروی مورد نظر خود را در فرودگاه و یا هرمحل دیگری تحویل بگیرید حتما از شرکت مورد نظر درباره نحوه هزینه های پرداختی و جزئیات این سرویس اطلاع پیداکنید.

لینک پیشنهادی: ماشین عروس ایده آل خودت رو اجاره کن..!

قرارداد اجاره خودرو

شرایط اجاره خودرو - قوانین اجاره خودرو - مدارک مورد نیاز اجاره خودرو - پارسارنت

قرارداد اجاره خودرو را مرور کنید مطمئن شوید که تمام اطلاعات صحیح است و قیمتی که در زمان رزرو خودرو تعیین کرده اید در قرارداد منعقد شده است. هر گونه سؤالی که درباره نحوه قرارداد اجاره خودرو خود را دارید با با مسئول مربوطه در میان بگذارید.

قبل از اینکه خودرو را تحویل بگیرید، با دقت خودرو را بررسی کنید. اطمینان پیداکنید که هر خراش، ضربه خوردگی و … ثبت شده است، بنابراین شما در زمان بازگرداندن خودرو هیچگونه مسئولیتی نخواهید داشت. تمام جزئیات را بصورت کامل بررسی کنیدو مطمئن شوید که آسیب دیدگی و مشکلی وجود نداشته باشد. اگر موردی وحود دارد از آن عکس و یا فیلم بگیرید و آن را ذخیره کنید.

زمان تحویل حتما یک کپی از قرارداد گرفته و همراه خود داشته باشید.

در صورتی که میخواهید خودرو مورد نظر خو را برای خارج از کشور اجاره کنید و یا از کشور خارج شوید حتما آن را با شرکت اجاره خودرو مربوطه در میان بگذارید و اینکه آیا شما به بیمه های خاصی نیاز دارید و آیا می توانید آن را انجام دهید؟.( بسته به شرکت های اجاره خودرو، برای خارج از شدن کشور هزینه های اضافی را بایستی پرداخت نمایید).

مخزن باک بنز ماشین را حتما پرکنید. برخی از قراردادهای اجاره خودرو به شما امکان بازگشت ماشین بدون یک مخزن کامل بنزین را می دهند، اما شما هزینه اضافی می پردازید. سعی کنید یک ایستگاه را پیدا کنید که چند مایل فاصله دارد.

تمیز کردن داخل ماشین: سعی کنید خودرو را تمیز مثل زمانی که آن را اجاره کرده اید تحویل دهید. این بسیار خوب و نشان از شخصیت والای شما را دربرخواهد داشت. صندلی ها را به طور کامل چک کنید و تمام اموال و اشیای خود را قبل از اینکه ماشین را ترک کنید بردارید.

برای دریافت شرایط اجاره خودرو کلیک کنید.

بازگرداندن خودرو

در تاریخ و زمان توافق شده، ماشین را به شرکت بازگردانید. دیر نکن؛ بعضی از شرکت ها برای هر 30 دقیقه دیرکرد شما را جریمه مالی خواهند کرد. پس سعی کنید در زمان مقرر تعیین شده خودرو را بازگردانده و تخویل شرکت دهید.

همچنین توجه داشته باشید که برخی از آژانس ها حتی هزینه های اولیه برای بازگشت ماشین را نیز می پردازند. یک بار دیگر، بهتر است که شرایط اجاره خودرو و سیاست های مربوط به آن را مطالعه کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

برای اجاره خودرو بدون راننده ، بدون چک ، بدون سفته ، داشتن مدارک زیر الزامی می باشد:

  1. تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی وحقوقی 2. ارائه گواهینامه رانندگی و کارت ملی معتبر 3. کپی مدارک شغلی و یا محل سکونت 4. ارائه وجه نقد بابت عودت خودرو و ضمانت جرائم احتمالی

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو برای میهمانان خارجی و یا افراد غیر مقیم

  1. تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی وحقوقی 2. ارائه گواهینامه رانندگی معتبر 3. اصل ویزا و پاسپورت متقاضی 4. ارائه وجه نقد بابت عودت خودرو و ضمانت جرائم احتمالی

نکاتی که توجه به آن ضروری می باشد:

– حداقل مدت رنت ماشین چهار روز می باشد

– مسافت مجاز حرکت خودروها برای هر روز ۲۵۰ کیلومتر می باشد

– هزینه سوخت به عهده مشتری می باشد

– درصورت عدم تخلف رانندگی حداکثر به مدت ۳۰ روز کاری پس از تحویل خودرو مبلغ مربوطه بابت جرایم احتمالی به حساب اعلام شده عودت داده خواهد شد.

– مشتـری می تواند خودرو را در یک ایستگـاه تحویل گرفته و
در ایستگـاه دیگر تحویل دهد که مشمـول هزینه می گردد ، همچنین تحویل و
عودت خودرو در محل مشتری یا فرودگاه شامل هزینه تحویل می گردد.

لینک پیشنهادی: اجاره خودرو مازراتی گرن کابریو بدون راننده بدون سفته بدون چک…!

اجاره خودرو در تهران باراننده و بدون راننده

اجاره خودرو با راننده - اجاره خودرو بدون راننده

ممکن است شما برای برای مسافرت خارج از شهر و تور های مسافرتی داخلی نیازمند یک خودرو مدرن با امکانات حرفه ای باشید و یا اینکه نیازمند یک خودروی سواری خانوادگی باشید که آسایش و راحتی شما را تامین کند. در مواردی که شما برای امور داخل شهر نیازمند اجاره خودرو بدون راننده باشید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید، پارسارنت خودرو مورد نیازشما را باشرایط آسان و قیمت مناسب تامین خواهد کرد.

با توجه به خواسته و نیاز شما عزیزان پارسارنت با ایجاد تنوع در ارائه خودروهای بروز و باکیفیت تلاش میکند که بتواند حداقل رضایت شما مشتریان ارجمند را به ارمغان آورد.

برای دیدن جدیدترین قیمت اجاره خودرو کلیک کنید.

پارسارنت،هرآنچه نیازشماست….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *